T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
SIRA NO
|
HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
|
HİZMET TAMAMLANMA SÜRESİ (En Geç)
|
1
|
Dilekçe Kaydı
|
1- Yazışma kurallarına uygun olarak yazılmış dilekçe
|
1 Dk.
|
2
|
Dilekçe Sonucu
|
1- Şikayet ve istek dilekçeleri ile ilgili olarak sahibine en geç olarak bilgi verilmesi süresi
|
15 Gün
|
3
|
Resmi Evrak Kaydı
|
1- Çeşitli kurum ve kuruluşlardan gelen evrakların kaydı ve ilgili birime sevki
|
2 Dk.
|
4
|
Resmi Evrak Kaydı
|
1- Belediyemizden çeşitli kurum ve kuruluşlara gönderilen evrakların kaydedilmesi
|
2 Dk.
|
5
|
Telefonla ve internetten gelen şikayet ve isteklerin kaydedilip ilgili birime sevki
|
1- Başvuru sahibinin TC Kimlik Numarası, Telefon ve adres bilgileri
|
2 Dk.
|
6
|
Dilekçe,Resmi Evrak Kaydı
|
1 Dk.
|
|
7
|
Dilekçe,Resmi Evrak Kaydı
|
1 Dk.
|
|
8
|
Asker Aile Yardımı
|
1- Nüfus cüzdanı Fotokopisi,
|
10 Dk.
|
2- 1 Adet Vesikalık Fotoğraf,
|
|||
3- Nüfus Kayıt Örneği,
|
|||
4- Asker Evli ise U.A. Aile Cüzdanı Fotokopisi (Başvuru)
|
|||
9
|
Asker Aile Yardımı
|
1- Zabıta birimince düzenlenmiş araştırma formu,
|
60 işgünü
|
2- SGK, Vergi Dairesi/Mal Md.,İl/İlçe Tarım Md. Askerlik Şubesi, Belediye Emlak Servisi, Tapu Md. Tarafından düzenlenen araştırma formları
|
|||
10
|
Encümen Kararı
|
1- Çeşitli birimlerce gönderilen yazıların encümene havalesi
|
2 Dk.
|
11
|
Encümen Kararı
|
1-Belediye encümeni tarafından alınan kararların yazılması ve ilgili birimlere dağıtılması
|
8 Saat
|
12
|
Meclis Kararları
|
1- Belediye Meclis toplantısının gündeminin hazırlanarak, meclis üyelerine imza karşılığı tebliği, toplantı gününün halkımıza ilanı
|
8 Saat
|
13
|
Meclis Kararları
|
1-Belediye Meclisince alınan kararların yazımı, toplantı tutanağının yazımı, onay gerektiren kararların Büyükşehir Belediyesine gönderimi
|
2 Gün
|
14
|
İhale İlanları
|
1- Belediyemiz birimleri tarafından yapılacak resmi ihalelerin ilanlarının Sakarya Valiliği Basın ve Halkla İlişkiler Md.'ne sevki
|
5 Saat
|
15
|
Ödeme
|
1- Talep Formu, Teklifler, İrsaliye,Fatura,Mal Teslim Fişi
|
15 Dk.
|
16
|
Sosyal Yardım Talepleri
|
1- Muhtardan Fakirlik Belgesi,
|
20 Dk.
|
2- Nüfus Cüzdanı Fotokpisi,
|
|||
3- Nüfus Kayıt Örneği (Başvuru)
|
|||
17
|
Sosyal Yardım Talepleri
|
1- Yetkili kurumlarca verilmiş araştırma formları
|
30 işgünü
|
18
|
Nakdi Yardım
|
1- Muhtardan Fakirlik Belgesi,
|
5 işgünü
|
2- Nüfus Cüzdanı Fotokpisi,
|
|||
3- Nüfus Kayıt Örneği (Başvuru)
|
|||
19
|
Kültür ve Sanatsal Etkinlikler
|
1- Gerekli Planlama, gerekiyorsa ihale işlemleri
|
60 İşgünü
|
20
|
Yol, çöp şikayetleri
|
1- Başvuru sahibinin TC Kimlik Numarası,
|
3 İşgünü
|
2- Telefon ve adres bilgileri
|
|||
21
|
Park ve Bahçeler
|
1- Yatırım Planlama, proje ve ihale işlemleri
|
60 İşgünü
|
22
|
İmar Durumu
|
1-Tapu Fotokopisi,
|
5 İşgünü
|
2- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,
|
|||
3- Kadastrodan alınmış Koordinatlı aplikasyon krokisi
|
|||
23
|
İnşaat Ruhsatı
|
1- Başvuru Dosyası, (Tapu fotokopisi, imar durumu koordinatlı kroki,bina aplikasyon tutanağı, arsanın son halinin fotoğrafı),
2-Projeler,
3- Yapı Denetim Evrakları,
4- Müteahhit Evrakları,
|
30 İşgünü
|
5-TUS Evrakları
|
|||
24
|
Yapı Denetim Hak edişleri
|
1- Dilekçe, Hakediş Raporu,
|
5 İşgünü
|
2- YİBF Formu,
|
|||
3- Dekont+Fatura, İnşaat Ruhsatı Fotokopisi,
|
|||
4- Sözleşme Fotokopisi,
|
|||
5- Personel Bildirgesi,
|
|||
6- Beton-Çelik-Çubuk Çekme Raporu,
|
|||
7- Beton Basınç Dayanım Raporu,
|
|||
8- Kalıp ve Demir imalat kontrol tutanağı, temel işlenmesi, seviyeye ati resim,
|
|||
9- Elektrik ve tesisatla ilgili raporlar
|
|||
25
|
Yapı Kullanma İzin Belgesi
|
1- Bina işli krokisi, beton analiz sonuçları, demir analiz sonuçları,
|
5 İşgünü
|
2- Yapı Denetim Firması Teknik Raporu (proje mühendislerinden teknik rapor),
|
|||
3- İlgili kurumu kuruşlardan borcu olmadığına dair yazılar (SSK, Vergi Dairesi,ADASU)
|
|||
26
|
İşyeri Ruhsat Denetimleri
|
1- Belediyemiz sınırları içinde bulunan sıhhi ve Gayri Sıhhi işyerleri 6 Aylık periyotlar halinde denetlenip eksiklerin giderilmesi için süre verilmektedir.
|
20 Gün
|
27
|
Köpek Şikayetleri
|
1- Başvuru sahibinin TC Kimlik Numarası, Telefon ve adres bilgileri
|
3 İşgünü
|
28
|
Hayvan ısırmaları
|
1- İlk Müdahale
|
30 Dk.
|
29
|
Hayvan ısırmaları
|
1- Isıran hayvanın yakalanarak inceleme için ilgili kurum ve kuruluşlara gönderilmesi
|
1 işgünü
|
30
|
Anonslar
|
1- Cenaze ve kültürel etkinlik anonsları için Dilekçe
|
30 Dk.
|
31
|
Asker Aile Yardımı
|
1- Muhtaç kişilerin araştırılması için Asker Aile Yardımı Dosyası
|
1 işgünü
|
32
|
Cenaze İşlemleri
|
1- Yıkama aracı, nakil aracı hizmetleri için Ad,Soyad, telefon,adres bilgileri (Fen İşleri Md. İle koordineli)
|
1 Saat
|
33
|
Emlak Beyannamesi
|
1- Nüfus Cüzdanı, Tapu Fotokopisi, varsa veraset ilamı
|
5 Dk.
|
34
|
Vergi Tahsilatları
|
1- Emlak, ÇTV ve diğer vergi tahsilatları
|
1 Dk.
|
35
|
İşyeri Açma ve Çalıştırma Ruhsatları
|
Şahıslar için;
|
5 İşgünü
|
1- Vergi Levhası Fotokopisi,
|
|||
2- Esnaf Sicil veya Ticaret Oda Kaydı,
|
|||
3- Sosyal Güvenlik Kapsamı,
|
|||
4- İşyeri kira ise kira kontratı,
|
|||
5- Ustalık Belgesi, İtfaiye Raporu.
|
|||
Şirket İse;
|
|||
1- Vergi Levhası Fotokopisi,
|
|||
2- Ticaret Odası Kaydı ve faaliyet alanlarının belirten sicil gazetesi, imza sirküleri,
|
|||
3- Ustalık Belgesi, İtfaiye Raporu tüm işyerleri için ortak olarak;
|
|||
1- İşyeri isim levhası,
|
|||
2- Kontrollü veya faturalı yangın söndürme cihazı,
|
|||
3- Ecza Dolabı
|
|||
36
|
Hafta Tatili Çalışma Ruhsatı
|
1- İşyeri Açma ve Çalıştırma Ruhsatı
|
1 işgünü
|
37
|
ÇTV Beyannamesi
|
1- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,
|
5 Dk.
|
2- İşyeri Yapı Kullanma İzin Belgesi,
|
|||
3- İşyeri Açma ve Çalıştırma Ruhsatı Fotokopisi
|
|||
38
|
İlan-Reklam Vergisi Beyanı
|
1- Nüfus Cüzdanı fotokopisi,
|
5 Dk.
|
2- İşyeri Açma ve Çalıştırma Ruhsatı,
|
|||
3- Ölçü Tespiti
|
İlk Müracaat Yeri
|
Arifiye Belediyesi
|
İkinci Müracaat Yeri
|
Arifiye Kaymakamlığı
|
İsim
|
İsmail KARAKULLUKÇU
|
İsim
|
Ahmet Can PINAR
|
Ünvan
|
Belediye Başkanı
|
Ünvan
|
Kaymakam
|
Adres
|
Arifbey Mah. Atatürk Cad.No:247 ARİFİYE/SAKARYA
|
Adres
|
Fatih Mah.Atatürk Cad.No:265/A
ARİFİYE/SAKARYA
|
Telefon
|
0 (264) 229 10 10 – 11
|
Telefon
|
0 (264) 229 22 22 – 23
|
Faks
|
0 (264) 229 10 12
|
Faks
|
0 (264) 229 22 24
|
e-posta
|
bilgi@arifiye.bel.tr
|
e-posta
|
arifiye@icisleri.gov.tr
|